Wczoraj dzięki gościnności Royal Kraków Golf & CC mieliśmy możliwość po raz pierwszy w Polsce testować na symulatorze nowe kije Mizuno serii JPX 900. Kilka rzeczy już zwróciło naszą uwagę:
- Wybaczalność
Driver JPX 900 posiada nieco mniejszą główkę (440cc) niż większość driverów dostępnych na rynku – a także niż drugi model w ofercie Mizuno czyli JPX EZ. Okazało się jednak, że negatywnego wpływu na wybaczalność to nie ma. W większości przypadków prędkości piłki uzyskiwane po trafieniu były nawet większe na nowym modelu (co oznacza bardziej centralne trafienie LUB po prostu fakt, że nowe lico lepiej oddaje energię uderzenia) - Waga główki
Większość testujących stwierdziła, że nowy driver jest jakby bardziej wyważony na główkę. Nie dziwi to specjalnie – ilość dodatkowych ciężarków na pewno zwiększa minimalnie wagę główki, przez co wydaje się ważyć więcej w rękach. - Wybór shaftów
Do nowego modelu Mizuno rekomenduje wybór shaftów z rodziny Fujikura SIX lub Fujikura Motore Speeder Evo 2. Okazuje się jednak, że kij doskonale sprawdza się też z innymi dostępnymi modelami shaftów, na przykład Grafalloy Blue. W ferworze walki nie zdążyliśmy przetestować opcję nowego drivera z shaftem Bi-Matrix – ale następnym razem na pewno to nadrobimy 🙂
Poniżej jedna z pierwszych wideo recenzji nowego drivera autorstwa naszego ulubionego blogera – Marka Crossfielda.
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.