Project Description

Wczoraj dzięki gościnności Royal Kraków Golf & CC mieliśmy możliwość po raz pierwszy w Polsce testować na symulatorze nowe kije Mizuno serii JPX 900. Kilka rzeczy już zwróciło naszą uwagę.

Wybaczalność
Driver JPX 900 posiada nieco mniejszą główkę (440cc) niż większość driverów dostępnych na rynku – a także niż drugi model w ofercie Mizuno czyli JPX EZ. Okazało się jednak, że negatywnego wpływu na wybaczalność to nie ma. W większości przypadków prędkości piłki uzyskiwane po trafieniu były nawet większe na nowym modelu (co oznacza bardziej centralne trafienie LUB po prostu fakt, że nowe lico lepiej oddaje energię uderzenia)

Waga główki
Większość testujących stwierdziła, że nowy driver jest jakby bardziej wyważony na główkę. Nie dziwi to specjalnie – ilość dodatkowych ciężarków na pewno zwiększa minimalnie wagę główki, przez co wydaje się ważyć więcej w rękach.

Wybór shaftów
Do nowego modelu Mizuno rekomenduje wybór shaftów z rodziny Fujikura SIX lub Fujikura Motore Speeder Evo 2. Okazuje się jednak, że kij doskonale sprawdza się też z innymi dostępnymi modelami shaftów, na przykład Grafalloy Blue. W ferworze walki nie zdążyliśmy przetestować opcję nowego drivera z shaftem Bi-Matrix – ale następnym razem na pewno to nadrobimy 🙂

Poniżej jedna z pierwszych wideo recenzji nowego drivera autorstwa naszego ulubionego blogera – Marka Crossfielda.