Cobra King SpeedZone Junior Driver DEMO

1 499,00 899,00

Cena netto: 730,89zł

Oszczędzasz: 600,00zł

Cena w punktach: 149900

NULL
Dostępność:
2 - 5 dni
Model:
King SpeedZone Junior Driver
Punkty:
5996 (warte 59.96 zł)
Producent:
Cobra
Kategoria:
Kije Juniorskie
Rodzaj:
Pojedyncze kije

Dostępne opcje

Wierna kopia 'dorosłego' drivera King SpeedZone to doskonała propozycja dla ambitnych juniorów, którzy chcą grać sprzętem z najwyższej półki.
Główka wersji juniorskiej jest identyczna z męską - różnicą jest shaft, który długością i giętkością jest dobrany dla juniorów.
Kij juniorski posiada główkę z najwyższym zakresem regulacji,

Bardziej zaokrąglone krawędzie natarcia, nieco podniesiony tył główki oraz umiejscowienie ciężarka Speedback w tylnej części dają niesamowity efekt dla zwiększenia prędkości swingu a przez to poprawy odległości.

Sprawdzoną innowacją jest także lico wycinane w technologii CNC Milling. Unikalny układ rowków, rozmiszczonych wokół okrągłego środka zapewnia niespotykaną wcześniej optymalizację rotacji piłki.
Szereg innowacji zwiększających wybaczalność w połączeniu z ogromną ilością ustawień i opcji custom do wyboru sprawia, że dostosowanie nowych kijów do swojego stylu gry jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.
Wisienką na torcie jest agresywny wygląd z dodatkiem żółtego koloru i uwidocznionym carbonem w górnej części. Dla fanów bardziej stonowanych kolorów przygotowano główkę z dodatkiem jasnego szarego.

Od kilku sezonów woody Cobra należą do światowej czołówki, oferując najwyższej klasy rozwiązania technologiczne. Tegoroczna seria F9 ma szansę stać się bestsellerem wśród golfistów szukających optymalnych parametrów swoich kijów a także doskonałego wyglądu swojego sprzętu.

Aerodynamika na najwyższym poziomie
Technologia 360 AERO to zespół drobnych innowacji, które poskładane razem tworzą niesamowity efekt aerodynamiczny. Wszystko to wpływa na zmniejszenie oporów i dodaje prędkości uderzenia bez wysiłku ze strony golfisty. To z kolei przekłada się na dodatkowe metry odległości.

360 AERO
360 Aero

W górnej części lica zastosowano o 10% lżejsze materiały polymerowe oraz włókno węglowe. Pozwala to na obniżenie wagi główki bez podnoszenia środka ciężkości. Z kolei w dolnej części zastosowano niewielkie wypustki tytanowe. Mają one za zadanie zwiększyć wagę dolnej krawędzi natarcia, przez co środek ciężkości jest bliżej lica, zapewniając większą prędkość początkową.
Mniejszy opór dla większych odległości
Opór aero

Zaokrąglenie przedniej części, nieco podniesiona część tylna oraz wyprofilowany ciężarek Speedback dają bardziej aerodynamiczną budowę. Bardziej harmoniczny przepływ oznacza zwiększenie potencjalnej prędkości uderzenia a co za tym idzie - większe odległości.


Lico wycięte w technologii CNC Milled
Dotąd lica woodó były odlewane lub wykuwane, a następnie polerowane do gładkości, z rowkami równoległymi do podłoża. Już w modelu F8 nżynierowie Cobra zastosowali zupełnie odmienne podejście do tematu struktury lica. Zamiast szlifować jest na gładko, postanowiono zrobić coś zupełnie przeciwnego - wyciąć na powierzchni opracowany dzięki zaawansowanym badaniom wzór w technologii CNC (wycinanie komputerowe).
Dzięki takiemu podejściu uzyskano szereg cech:

  • większa precyzja wykonania - dzięki wycinaniu komputerowemu kontrola jakości jest posunięta na wyższy poziom, co zapewnia niebywałą jakość i powtarzalność uderzeń
  • zmniejszenie wagi i grubości - dużo mniejsze tolerancje przy wykonaniu pozwoliły inżynierom Cobra na zmniejszenie wagi o 10% i grubości lica, co skutkuje poprawą prędkości początkowej piłki i osiągów
  • wielowymiarowy wzór - oprócz dostarczenia cieńszego lica, wycinanie CNC sprawia także, że zoptymalizowany jest tzw. sweet spot

Kute lico Forged E9 Zone oraz szkielet Ti-8-1-1
Precyzyjnie wykonane lico posiada idealnie dobrany eliptyczny kształt i grubość, co pozwala na uniknięcie przykrych efektów nieco mniej udanych uderzeń, w których piłka ląduje poza środkiem główki. Szczególnie ważne są uderzenia, w których większość z nas popełnia błędy - trafione nisko przy shafcie (low heel) oraz wysoko na przodzie główki (high heel). To właśnie dziięki optymalizacji kształtu i grubości lica, nietrafione uderzenia nie tracą kierunku i odległości. Dodatkowo użyte materiały pozwalają na zmniejszenie łącznej wagi zarówno lica jak i szkieletu główki, co zmienia balans w taki sposób, że osiąganie większych prędkości uderzenia przychodzi golfiście z większą łatwością, a uderzenia nietrafione środkiem nie tracą odległości i kierunku.

Realne zwiększenie prędkości piłki
Dzięki precyzji wykonania lica zostały uzyskane realne wzrosty prędkości początkowej piłki po kontakcie z główką. Prędkość została zmierzona dla lica CNC Milled oraz zwykłego przy takiej samej główce. Wzrosty prędkości sięgały od 1.2 do 1.6 mil na godzinę. Wydaje się mało? Mniej więcej taki zwrost prędkości przy driverze może odpowiadać za dodatkowe 3-5 metrów odległości - to realny zysk tylko dzięki precyzji wykonania i technologii!
F8 lico

Optymalizacja we wszystkich wymiarach
Oprócz optymalizacji kształtu, faktury i grubości lica, inżynierowie Cobra na nowo przyjrzeli się mu w dwóch dodatkowych wymiarach - optymalizując krzywiznę pionową i zaokrąglenie lica.

Zmienna krzywizna pionowa
Lico F9

Górna część lica posiada nieco więcej loftu niż jej środek (zielona część na zdjęciu poniżej). Przy trafieniach górną częścią lica, zapewnia to nieco wyższy kąt początkowy lotu piłki, ale zmniejsza też rotację, bowiem piłka jest trafiana dużo powyżej realnego środka ciężkości główki.
Z kolei dolna część jest bardziej płaska. Trafienia tą częścią główki nie tracą aż tak na wysokości i mają szansę na uzyskanie podobnych odległości, jak przy idealnym trafieniu.
Obie strefy na licu pozwalają na uzyskanie optymalnej trajektorii i rotacji - niezależnie gdzie nastąpił kontakt lica z piłką.
Idealne zaokrąglenie
Bulge

Każdy driver i wood jest mniej lub bardziej zaokrąglony na licu. Dzięki precyzyjnemu wykonaniu w technologii CNC Milling masz pewność, że lico posiada idealną krzywiznę, co przekłada się na większą precyzję przy wykorzystaniu tzw. gear effect (chętnych do zapoznania się z istotą tego elementu konstrukcji kijów zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu - tutaj nie mamy dość miejsca na opisywanie teorii :)

Zmiana środka ciężkości
Nowy driver wyposażony jest w intuicyjny system zmiany środka ciężkości główki. W zestawie dostarczony jest ciężarek 14g oraz zaślepka o neutralnej wadze 2g.
Ustawienie cięższego odważnika z tyłu główki = większa wysokość lotu piłki / ustawienie z przodu główki = większa tendencja do draw

Zmiana realnego loftu za pomocą MYFLY 8 Smartpad
Kołnierz na końcówce shaftu daje możliwość regulacji realnego kąta główki w ramach aż ośmiu ustawień (od 9,0o aż do 12,0o w podstawowej główce - a do tego po drodze kilka ustawień promujących draw - rozpiska w tabelce poniżej). Dzięki temu każdy golfista znajdzie ustawienie odpowiednie dla jego stylu, prędkości uderzenia i oczekiwań.
Jeśli nie wiesz, jak używać ustawień drivera Cobra King F6 - skontaktuj się z nasza obsługą, która fachowo doradzi, jak skonfigurować kij dla osiągnięcia optymalnych wyników.

Górna część z włókna węglowego
Wykorzystanie ultranowoczesnych włókien węglowych, które są o 20% lżejsze od standardowych włókien węglowych pozwoliło na przeniesienie środka ciężkości. Daje to znaczącą stabilność przy uderzeniach trafionych nawet poza idealnym środkiem lica.
Carbon

Gwarancja wymiany shaftu na dłuższy
Inwestycja w driver tej klasy, co Cobra King SpeedZone Junior może się wydawać nieuzasadniona - wiadomo, że dzieci ciągle rosną. Marka Cobra pomyślała o tym, dając do każdego drivera juniorskiego King F9 możliwość dokonania BEZPŁATNEJ zamiany shaftu w okresie do dwóch sezonów od zakupu. Dzięki temu kij nie będzie nigdy za krótki i zawsze będzie można go odpowiednio dostosować do wzrostu juniora.
Do tego, główka King SpeedZone w wersji juniorskiej jest idealną kopią główki "dorosłej", dlatego docelowo będzie do niej pasował nawet pełnowymiarowy shaft damski, seniorski lub męski.
Wystarczy zgłosić się do sprzedawcy z dowodem zakupu kija King F9 Junior Driver, a shaft zostanie bezpłatnie wymieniony na dłuższy do 30 dni.

Shaft można zamienić na:

  • 41.25-calowy shaft juniorski
  • 43.25-calowy shaft juniorski
  • 44.25-calowy shaft damski
  • 45.25-calowy męski shaft Lite Flex

 

Specyfikacje i rekomendacje dla juniorów

Typowy
wiek
Prędkość
uderzenia
Wzrost
Kąt
 
Długość
kija
SwingWeight Główka Ustawienia główki
8-9 lat 60-75 mph 115-140cm 11,0o - 14,0o
(regulowany)
39.25" A2.5 460cc 11.0o, 11.5o, 12.5o, 13.5o, 14.0o
+draw: 1.5o, 12.5o, 13.5o
10-11 lat 75-85 mph 125-150cm
11,0o - 14,0o
(regulowany)
 
41.25" B2.5 460cc 11.0o, 11.5o, 12.5o, 13.5o, 14.0o
+draw: 1.5o, 12.5o, 13.5o
12-14 lat pow. 85 mph 140-175cm 11,0o - 14,0o
(regulowany)
43.25" C2.5 460cc 11.0o, 11.5o, 12.5o, 13.5o, 14.0o
+draw: 1.5o, 12.5o, 13.5o

Jeśli nie jesteś pewny(a), jakie specyfikacje będą odpowiednie dla Twojego dziecka, skontaktuj się z obsługą sklepu, która udzieli porad w tym zakresie.


Sugerowana cena detaliczna: 349 EUR = 1499 PLN

Napisz recenzję - zbierz Punkty Promocyjne
Możesz za nią otrzymać 100 punktów promocyjnych w naszym Programie Lojalnościowym

(adres nie zostanie opublikowany)

Notatka: HTML niedozwolony!

Negatywna            Pozytywna


Kontynuuj
Kliknij by dowiedzieć się więcej na temat Punktów za Komentarze oraz naszego Programu Lojalnościowego

Klienci kupili także:

« Wróć Drukuj

Sklep Golfowy BogiGolf

BogiGolf.com.pl - sklep dla pasjonatów golfa. Na polskim rynku działamy od 2004 roku, oferując szeroki wybór sprzętu golfowego rozmaitych marek. W naszej ofercie znajdą Państwo m.in.: kompletne zestawy golfowe, wózki, kije golfowe, irony, drivery, woody, puttery, torby, odzież, akcesoria golfowe i piłeczki. Zapraszamy do zakupów online oraz sieci sklepów golfowych w całej Polsce.

Kontakt

Zamówienia online #1: 512-339-383
Zamówienia online #2: 512-325-545
Fitting i kije golfowe: 509-247-368
kontakt@bogigolf.com.pl

Facebook